REN KAOS!

Varför blir det som ett bombnedslag efter man har haft vänner hos sig?
Det här möts jag av när jag kommer in i sovrummet,blää jag orkar inte städa, inte just nu iallafall.Men eftersom jag ska ut och bowla idag med min tjejkompis så är det så skönt att kunna komma hem till ett städat hem så ska faktiskt städa upp innan jag åker, men känner mig stressad och klockan är bara halv sju .. vi har tid klockan tio..Och jag är den seegaste människan på att städa,duscha och sminka mig ( ibland på att välja kläder ) och nu ska jag göra allt på en och sammagång.. Det kommer bli ren kaos., jag älskar att dansa när jag städar, så det kan ju ta upp till 1-3 timmar, sen ska jag duscha, då står jag där i varmvattnet och drömmer och sjunger mig bort... Att sminka sig kan gå relativt fort men då gäller det att inte göra fel eller att slinta med mascaran..
 
 
 
Vardag | |
Upp