20141110

Kan ni tänka er att det har snart gått ett helt år ..igen.. vart har tiden tagit vägen?!
 
Försökte blogga igår från plattan med något gick fel, så får försöka senare när jag kommer hem igen. Har fått min adapter så jag kan lägga in mina bilder från systemkameran till ipaden på engång. Jätte smidigt. Testade den igår och bilderna blir riktigt bra även om man lägger över dom till ipaden.. Så ska bara fixa så jag får samma bildprogram som jag har i datorn till plattan. sen kan jag sälja min dator . haha nämen använder den inte så specillt ofta längre. Just det, ni får inte missa att gömda juveler har super rea just nu, man kanske hittar nyårsklänningen där ( eller byxor/leggins) jag har inte bestämt mig än om jag ska ha klänning eller leggins.. skit svårt det där..  kom gärna med tips ;D 
 
 149:- super snygga http://www.gomdajuveler.se/products/dam-fashion-mode/xxx-super-sale-xxx
Vardag | |
Upp