Melon.

 
 
Idag blev det en heldag med alexandra på Marieberg. Jag var ute efter en sak och kom hem med massa annat, inte direkt ovanligt att det blir så haha.. 
 
När jag fyllde år sist så fick jag ett ansiktstvätt av min vän som var sjukt bra, och nu börjar den ta slut då jag använder den dagligen. ( Dom som har blå etikett) Har aldrig gillat att gå ut utan foundation i ansiktet men efter jag började använda tvätten så blev min hy mycket finare så nu använder jag foundation nästan bara på helgerna när jag är ledig från jobbet. Den andra runda är en ansiktsmask som jag tänkte testa att använda en gång i veckan. 
 
Sen blev det lite nytt partysmink och nya sminkborstar som jag köpte inne på pink room, har ni vart där inne någongång? (ligger bredvid Systembolaget i stan (Örebro) )älskar affären! Alexadra hittade även handsprit som luktade melon där inne och den var ju ett måste att ha i väskan. (Vinterkräkan) vill inte bli sjuk!! Så glöm för tusan inte att tvätta händerna om ni rör något offentligt hantag eller liknade!! ;) 
 
 
Shopping. | |
Upp